fbpx

PERHATIAN: Khas untuk WANITA yang ingin selesaikan masalah keputihan berbau, period tak teratur dan senggugut yang teruk

Jus LadyXara ūüćÉ

Membantu menyelesaikan masalah dalaman dan luaran kita, barulah encik suami melekat sentiasa...

Play Video
×
TAHNIAH

Apa masalah dan situasi yang anda hadapi?

Dah macam-macam produk cuba, tapi masih lagi tak jumpa yang sesuai.. Ramai kata Produk Platinum Ladyxara White Juice ni bagus sebab Platinum Ladyxara White Juice dah membantu ramai wanita yang hadapi masalah haid tak teratur, keputihan yang teruk, senggugut yang dahsyat dan masalah missv yang dah tak grip..

Mungkin ini antara masalah anda

Masalah yang berlaku tidak kira golongan muda mahupun tua

Keputihan Terlampau

Haid Tak Teratur

senggugut

Sengggut Teruk

Muka Kusam dan Tak Berseri

Mencegah lebih baik dari mengubati

Memperkenalkan Jus Ladyxara

Produk Ladyxara ini Dirumuskan untuk menyelesaikan segala masalah dalaman dan luaran kewanitaan kita. Kandungan Ladyxara ni telah di formulasikan bersama bahan-bahan eksklusif turun-turun dari bidan diraja, dan dah pun berdaftar dengan KKM sejak 2013 lagi.

Platinum-Ladyxara-White-Juice

Antara kandungan Natural yang terdapat dalam Jus Ladyxara ni:

Kacip Fatimah

Kacip Fatimah mempunyai banyak khasiat khusus untuk wanita seperti mengetatkan Miss V, Menghilangkan keputihan, dan melancarkan haid.

Manjakani

Manjakani juga terbukti berkesan dalam membantu menyelesaikan masalah wanita seperti masalah keputihan dan masalah Miss V longgar.

Kolagen Ikan Kod

Kolagen Ikan Kod membantu meningkatkan kehalusan dan keanjalan di kulit terutamanya payudara dan pinggul.

Kelopak Bunga Mawar

Kelopak Mawar membantu mencantikkan kulit & menyegarkan aroma Miss V.

Kelebihan Produk Ladyxara ni yang telah diyakini

*disclaimer : results may vary from person to person

Feedback pengguna produk Jus Ladyxara ni

Cara penggunaan yang mudah hanya dengan Jus Ladyxara

Ujian Klinikal produk Jus Ladyxara

Telah diuji secara klinikal Selamat digunakan dan berdaftar dengan KKM (HACCP dan GMP) serta telah mendapat Pengiktirafan Sijil Halal dan ISO 

Dah ramai gunakan produk Jus Ladyxara ni

As seen on

Nak tau harga Jus Ladyxara ni? Tinggalkan no telefon segera dan kami akan berikan kupon untuk anda tebus cabutan bertuah Mega Shocking Ladyxara

+6

PENGHANTARAN PERCUMA

Tentang postage caj, anda tak perlu risau sebab 100% kami tanggung

HANTAR DULU

Anda tak perlu takut kena scam bila dah bayar barang tak sampai, jadi kami hantar dulu produk pada anda

BAYAR KEMUDIAN

Satu-satunya produk di Malaysia yang bagi anda guna dulu produk, gaji baru bayar

 

Barang Sampai Baru Bayar

Sila dapatkan segera, sebelum promosi PERCUMA 1 BOTOL ditutup!

+6

Sis jangan risau, lepas sis tinggalkan no telefon, consultant kami yang sangat berpengalaman akan bantu sis untuk terangkan dengan menyeluruh tentang produk

Lagipun kami takkan paksa sis untuk ambil jika sis rasakan produk ni tak bersesuaian dengan sis.

Tinggalkan nombor dengan rasa selamat ya

Jangan risau, kami hormat hak sis…

Jangan risau sis ..Walaupun jus kita ada manjakani yang memanaskan badan 

Tapi kita ada tambahan kurma untuk meneutralkan kembali suhu badan kita.

Kami sangat galakkan untuk ibu menyusu badan untuk amalkan ladyxara.

Nutrisi kurma yang ada pada ladyxara ni menggalakkan pengeluaran hormon serotonin. Serotonin ini lah yang  sangat membantu menambah pengeluaran susu ibu. 

Sekali gus baby akan bertambah kenyang , Tidur pun akan lebih lena & tak meragam. 

Kami gunakan kolagen dari sumber IKAN KOD. Bukan nya dari sel tumbuhan yang mengaktifkan sel kanser.

 Kolagen Ikan Kod adalah salah satu sumber kolagen yang mahal & berkualiti. Sangat efektif bertindak memberi kesan positif pada tubuh tapi tidak akan memudaratkan atau meninggalkan kesan sampingan pada badan.

 Sekiranya sis boleh makan ikan tanpa sebarang alahan, 

Insya Allah kolagen ini juga takkan memberi kesan alahan pada sis 

Itu eksklusif nya produk kami sis, 

Kami nak bantu semua wanita lari dari masalah yang ada. Kadang kadang , ramai wanita bertangguh nak order sebab fikirkan kewangan.

Sebab tu kami nak je bagi dulu, bab bayaran kita boleh je rundingkan.
Bab tipu ni, insya Allah dipermudahkan urusan kita..

Niat kami nak bantu sis, dan yakin produk ni akan bagi kesan hebat pada sis.

Sebab tu kami berani hantar dulu 

Kalau semasa hamil kita tak galakkan untuk amalkan sis.

Sebab produk ni ada manjakani,takut nanti manjakani ni nanti merapat & mengetatkan otot rahim kita, takut nanti sukarkan proses bersalin (laluan lambat terbuka).

Tapi lepas sahaja bersalin, semasa berpantang memang kami galakkan sangat sebab akan mempercepatkan proses penyembuhan luka. Susu badan bertambah banyak & bayi pun tak kembung perut 

So tak perlu la sis ambil jamu jamu lain lagi 

Actually kalau kita tak makan apa apa suplimen sekalipun kita tak digalakkan untuk ambil sebarang kafien dalam dos yang berlebihan . 

 Kerana kafien itu sendiri akan membawa kepada masalah kekurangan nutrisi pada badan.

 Tapi sekiranya nak minum , tak jadi masalah . 

Cuma kena jarakkan masa pengambilan kafien  sekurang kurangnya 1 jam dari pengambilan produk.

Lebih baik , sekiranya tak ambil langsung. Boleh membantu untuk mempercepatkan proses penyerapan vitamin dan nutrisi dari produk. 

Perlukan Bantuan?

Call & Whatsapp
601112367726

Imperia Asia International

No 24 Jalan Klang Sentral 2/KU5, Klang Sentral
41050 Klang, Selangor

×
TAHNIAH